p

01 December 2009

~Kenapa awak minat dia??Kenapa tak minat saya??~


Awak handsome...
Awak kacak...
Awak bergaya...
Awak smart...
Awak macho....

Saya suka lihat awak senyum...
Bila awak senyum..ahh..manisnya...
Saya suka awak...
Saya suka lirikan mata awak....
Tergoda saya dibuatnya....
Badan awak...perghh..
tough gilerrr...
Awak selalu pegi gym ke?..six-pack tu..auww..
mengancamnye...

Tapi...
Tapi...
Kenapa awak tak suka saya?..
kenapa?..
saya sedih gilerr....

Penat saya main2 mata dengan awak...
Penat saya cube2 nak berborak dengan awak....
Tapi....
Kenapa awak suka dia?...

Saya tak kisah kalau saya tak cantik.....
tapi saya tak faham kenapa awak suka dia?.....

Dia pon bukannya cantik macam saya.....
masalahnya...


dia..

dia...

......

urghhh....
dia..

pun HANDSOME dan KACAK macam awak..
body dia pon six pack macam awak..

awak GAY!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhh....

---tuttttt---


alooo readers..saya nak bebel jap je pepagi bute ni...
kenapa ye..kenapa golongan mat gayah atau GAY ni makin berleluasa di malaysia ye?...
saya pelik benar...kenapa kelab2 gay makin berleluasa di Malaysia?...
ape yg best sangat dengan gay ni?...kalau brani bagitahu kebestannya, sile komen dalam ruangan komen di bawah!!...




makin ramai lelaki yg gay..dahla golongan wanita ni ramai....
golongan lelaki lak ramai nak minat yg sejantina n ramai juga di pusat serenti...
ape kes? eyyy




Tolongla hentikan perbuatan terkutuk ni sebelum ditimpa bencana dan malapetaka...
ape korang dah lupe dengan kisah zaman nabi Luth a.s???

“Kaum Luth telah mendustakan rasulnya, ketika saudara mereka Luth, berkata kepada mereka, “Mengapa kamu tidak bertakwa?”. Sesungguhnya aku adalah seorang rasul kepercayaan (yang diutus) kepadamu, maka bertakwalah kepada Allah dan taatlah kepadaku. Dan aku sekali-kali tidak minta upah kepadamu atas ajakan itu; upahku tidak lain hanyalah dari Tuhan semesta alam. Mengapa ka-mu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, dan kamu tinggalkan istri-istri yang dijadikan Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas. Mereka menjawab “Hai Luth, sesungguhnya jika kamu tidak berhenti, benar-benar kamu termasuk orang yang diusir”. Luth berkata ‘Sesungguhnya aku sangat benci kepada perbuatanmu ‘.”  
(QS. Asy-Syu’araa’ , 26: 160-168 ) 

“Dan (Kami juga telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah ) tatkala dia berkata kepada mereka: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorang pun (di dunia ini) sebelummu?”. Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melampiaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: “Usirlah mereka (Luth dan para pengikutnya) dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri .” (QS. Al A’raaf, 7: 80-82) !

 Ambillah iktibar dari kisah di zaman nabi....
Keindahan dunia ni hanya sementara sahaja..
kalian boleh lakukan apa sahaja yang kalian mahu... 
namun, ingat! setiap perbuatan pasti akan DIBALAS!
 ....Semoga kalian yg terlibat kembali ke jalan yg benar....



19 comments:

  1. nabi tak ngaku umat ni puak ni,,,,

    ReplyDelete
  2. hmmm~~~ amin!!! mintak2 bakal suami kiet smua bkn dr glongan2 'mak gayah'... takot seeyyhh~~~

    p/s:: kreatif ah feez.. 1st ingtkn feez nk luahkn prasaan sbb frust b'cinte... rupe2nye luah prasaan sbb golongan2 'mak gayah' smakin b'tambah... kratif2... hehhee... truskn b'belogging (^^,)

    ReplyDelete
  3. bende plg pedih bila tau pasangan kite curang.tapi lagi pedih bila tau sebenarnye die curang lagi songsang.sob3!

    ReplyDelete
  4. Nauzubillah min zalik!

    Semoga keturunan kita dijauhkan dari golongan sebegini, dan semoga mereka balik ke pangkal jalan.

    ReplyDelete
  5. best oo jadi gay..kahkah..just kidding... kalau dating golongan gay nie, x timbul syak! haha. tu kebaikan

    ReplyDelete
  6. tam : oww..tahu takpe..sadis...

    lynn : aminn..mintak dijauhkanla...by the way...thank u..kamu pon kreatif juge :)

    ReplyDelete
  7. irah : uhuks2..tidaaakkk..janganla dapat pasangan songsang...

    amrdhiah : amin...smoga mereka diberi hidayah untuk pulang ke pangkal jalan...

    mr ceym : aikkk2..jgn kate kamu dr golongan ni..hehehe :)

    ReplyDelete
  8. kejinye. huaa. mintak jauh semua benda ni..

    ReplyDelete
  9. doyah..huahua...taw takpe..mintak jauhla dr mereka..huhu

    ReplyDelete
  10. aku terfikir gk..pe y gol ni cari.nk kata best..confirm bg ak x best.baik couple normal laki ppuan. 1 lg sal lesbian.1kes gk.pe pemikiran gol2 gay dan lesbian ni sbrnya.Jgn sampai malysia kena bala cm umat nabi Luth,bumi terbalik sbb kaum mgmalkn kaum sjnis..

    ReplyDelete
  11. edi : tula pasal..golongan yg minat kaum sejenis niy memang pelik..mintak2la kite dijauhkan dari perbuatan terkutuk ni....

    ReplyDelete
  12. geli dangan orang gay. euww, euww.

    ReplyDelete
  13. bukan gadis comel..heheh..kite pon tak berkenan..tapi doalah agar tak terjebak atau dapat yg gay2..hehe

    ReplyDelete
  14. sila jgn letakkan hantaran kawin terlalu tinggi ya...nnti lelaki berubah 'taste' auww! ekekeke

    ReplyDelete
  15. erk??ade kaitan ke..haha...auww..tak kuase i.... :)

    ReplyDelete
  16. ngatkan nak citer pasal ape tdy

    em,yup,
    mudah-mudahan allah tak timpakan bala ke atas kita hanya kerana mereka -amin-

    ReplyDelete
  17. Anonymous4:02 AM

    Sebab diorg org jenis lelaki yg tak reti makna 'niat' dan 'nafsu'. Pada pendapat saya, bukan lelaki begitu bersalah sahaja, ada pompuan juga bersalah. Ini kerana ada byk pompuan telah membuka aurat.. setelah lamanya lelaki membesar, diorg terbiasa dgn aurat pompuan.. sehingga nafsu diorg tak cukup kuat terhadap pompuan. Ada pompuan telah hilangkan kecantikan sebenar :: Jaga aurat dan kelakuan sendiri::

    Lagipun lelaki telah hilangkan kefahaman terhadap nafsu, hidup dan pompuan.

    ReplyDelete
  18. @Anonymous ape kaitan gay dengan wanita?... semua bermula dengan dri sndri..kalau dri sndri yg salah pilih jalan, maka rosaklah segalanya..jgn salahkan org lain... anda kate pompuan buka aurat??..takde aitan dgn isu jadi gay...kalau pompuan buka aurat, maka pompuan tu akan dirogol oleh lelaki yg tak songsang...tapi kalau die songsang, maka die takde nafsu pon nak rogol wanita tu...emmm..bukan nak sokong wanita buka aurat..cume dlm isu GAY ni, tolong jgn nak slhkan golongan wanita pula....

    ReplyDelete

THE HITZ