p

01 December 2009

~Kenapa awak minat dia??Kenapa tak minat saya??~


Awak handsome...
Awak kacak...
Awak bergaya...
Awak smart...
Awak macho....

Saya suka lihat awak senyum...
Bila awak senyum..ahh..manisnya...
Saya suka awak...
Saya suka lirikan mata awak....
Tergoda saya dibuatnya....
Badan awak...perghh..
tough gilerrr...
Awak selalu pegi gym ke?..six-pack tu..auww..
mengancamnye...

Tapi...
Tapi...
Kenapa awak tak suka saya?..
kenapa?..
saya sedih gilerr....

Penat saya main2 mata dengan awak...
Penat saya cube2 nak berborak dengan awak....
Tapi....
Kenapa awak suka dia?...

Saya tak kisah kalau saya tak cantik.....
tapi saya tak faham kenapa awak suka dia?.....

Dia pon bukannya cantik macam saya.....
masalahnya...


dia..

dia...

......

urghhh....
dia..

pun HANDSOME dan KACAK macam awak..
body dia pon six pack macam awak..

awak GAY!!!
arghhhhhhhhhhhhhhhhhh....

---tuttttt---


alooo readers..saya nak bebel jap je pepagi bute ni...
kenapa ye..kenapa golongan mat gayah atau GAY ni makin berleluasa di malaysia ye?...
saya pelik benar...kenapa kelab2 gay makin berleluasa di Malaysia?...
ape yg best sangat dengan gay ni?...kalau brani bagitahu kebestannya, sile komen dalam ruangan komen di bawah!!...




makin ramai lelaki yg gay..dahla golongan wanita ni ramai....
golongan lelaki lak ramai nak minat yg sejantina n ramai juga di pusat serenti...
ape kes? eyyy




Tolongla hentikan perbuatan terkutuk ni sebelum ditimpa bencana dan malapetaka...
ape korang dah lupe dengan kisah zaman nabi Luth a.s???

“Kaum Luth telah mendustakan rasulnya, ketika saudara mereka Luth, berkata kepada mereka, “Mengapa kamu tidak bertakwa?”. Sesungguhnya aku adalah seorang rasul kepercayaan (yang diutus) kepadamu, maka bertakwalah kepada Allah dan taatlah kepadaku. Dan aku sekali-kali tidak minta upah kepadamu atas ajakan itu; upahku tidak lain hanyalah dari Tuhan semesta alam. Mengapa ka-mu mendatangi jenis lelaki di antara manusia, dan kamu tinggalkan istri-istri yang dijadikan Tuhanmu untukmu, bahkan kamu adalah orang-orang yang melampaui batas. Mereka menjawab “Hai Luth, sesungguhnya jika kamu tidak berhenti, benar-benar kamu termasuk orang yang diusir”. Luth berkata ‘Sesungguhnya aku sangat benci kepada perbuatanmu ‘.”  
(QS. Asy-Syu’araa’ , 26: 160-168 ) 

“Dan (Kami juga telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah ) tatkala dia berkata kepada mereka: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorang pun (di dunia ini) sebelummu?”. Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melampiaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas. Jawab kaumnya tidak lain hanya mengatakan: “Usirlah mereka (Luth dan para pengikutnya) dari kotamu ini, sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang berpura-pura mensucikan diri .” (QS. Al A’raaf, 7: 80-82) !

 Ambillah iktibar dari kisah di zaman nabi....
Keindahan dunia ni hanya sementara sahaja..
kalian boleh lakukan apa sahaja yang kalian mahu... 
namun, ingat! setiap perbuatan pasti akan DIBALAS!
 ....Semoga kalian yg terlibat kembali ke jalan yg benar....



THE HITZ